Presentació del programa UPCArts

• Presentació del programa UPCArts
  • 2019-09-30T18:00:00+02:00
  • 2019-09-30T20:00:00+02:00
  • L’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, al Campus Nord, acollirà, el 30 de setembre a les 18 h, l’acte de presentació del nou programa ‘UPCArts’, que des d’aquest curs 2019-2020 ofereix a la comunitat universitària (estudiants, professorat, personal d’administració i serveis i ‘alumni’) una ‘explosió’ d’activitats i avantatges en l’àmbit cultural i artístic.

30/09/2019 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

El programa ‘UPCArts’, que entra en escena i engega aquest curs a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) amb l’objectiu de vincular l’àmbit científic i tecnològic amb les humanitats i la cultura. Fruit de la col·laboració entre la Universitat i diferents institucions culturals i artístiques, el programa respon a un dels reptes estratègics del Pla d’Actuacions de la UPC 2018-2021, el d’aconseguir la formació integral de l’estudiantat. En aquest marc, es preveu desplegar una agenda cultural amb propostes culturals externes a la UPC, adreçada a l’estudiantat però també a la resta de la comunitat universitària, i, d’altra banda, donar visibilitat a l’activitat cultural que es genera a la Universitat al llarg del curs acadèmic i al talent artístic i creatiu dels membres de la comunitat.

La presentació de ’UPCArts’, el 30 de setembre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 4), comptarà amb una taula rodona presidida pel rector de la Universitat, Francesc Torres, en la qual intervindran el director artístic del Teatre Nacional de Catalunya (TNC), Xavier Albertí; la directora del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Judit Carrera; el codirector del festival Sónar, Ricard Robles; el director del Club TRESC, la Comunitat de Cultura, Pepe Zapata, i la cap de Gabinet del Rector, Carme Fenoll, que exercirà de moderadora. Per posar punt i final a l’acte hi haurà un concert de l’artista Museless, una jove creadora barcelonina que ha irromput en els darrers anys en el panorama musical electrònic de Barcelona.

Per a més informació feu click aquí