Club de Dones Politècniques: ComunicaDones

9 sessions en línia, des del 7 de març del 2024, amb inscripció prèvia.

07/03/2024 de 19:00 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Sovint et costa intervenir en una conversa a la feina, amb altres companys, o en una reunió de treball?  Creus que la teva comunicació no verbal no acompanya correctament el teu discurs?   Et costa ser assertiva?  La teva dicció és bona, però fas servir un to de veu baix?

Necessites millorar els teus recursos comunicatius!!!

Les habilitats comunicatives són essencials per a facilitar la convivència, les relacions interpersonals, les activitats laborals…   Cal transmetre les idees de manera clara i precisa: aquesta  és la base per a una comunicació efectiva en qualsevol entorn.

Millora les teves habilitats de  comunicació  i aprèn les claus per a avançar en la teva carrera com a dona professional. Explora el teu estil de comunicació i guanya confiança  per a convertir-te en una comunicadora eficient.

Que aprendràs a fer en les sessions

• Millorar les habilitats comunicatives  i d’oratòria de les participants, en entorns professionals.
  • Guanyar en seguretat i autoconfiança en situacions de comunicació.
  • Fer presentacions en públic formals. Aprendre a estructurar el discurs i a utilitzar tècniques com l’Storytelling.
  • Practicar la improvisació en la comunicació: mantenir converses laborals informals, participar en reunions, negociar amb clients, caps i companys.
  • Millorar la comunicació no verbal: fluïdesa verbal, to i entonació, tics...
  • Entendre situacions de gènere en entorns laborals masculinitzats i aconseguir eines per gestionar-les.
  • Empoderar a les participants a trobar la seva veu, el seu estil comunicatiu.
Durada: 9 sessions, dijous
Horari:   de 19h a 20:30 h

Dates:   7 , 14, 21, 28 de març; 4, 18, 25 d'abril; 2, 9 de maig. La primera sessió de cada mes és presencial, la resta són en línia.

( Les sessions presencials es faran a l'aula VS208 de l'Edifici Vèrtex. Plaça Eusebi Guell n.6, Barcelona).

Fes la teva reserva de plaça
Accedeix a la nostra plataforma i registra't al programa.

1.- Cal que estiguis inscrita a la Comunitat Alumni a través de la plataforma UPCAlumniMés.
2.- Una vegada acceptada, has d'accedir a la plataforma de nou  i deixar-la oberta.
3.- Accedeix a l'esdeveniment de la  plataforma i registra't.

Inscripcions: Obertes fins el  21 de febrer del 2024

Comunicació de les persones admeses: 26 de febrer.