Be Your Best! Comunicació efectiva – com els grans comunicadors usen el Story Telling.

Formació en Soft Skills Dimecres 22 de març, 12:00 h. Sessió presencial i en línia, amb inscripció prèvia.

22/03/2023 de 12:00 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala d'Actes TR1, ESEIAAT

Com els grans comunicadors usen l'Storytelling

Pensar que Martin Luther King i Steve Jobs usaven la mateixa tècnica comunicativa, sona estrany, però és ben cert.  És la mateixa tècnica que els grans estudis de Hollywood fan servir per crear històries que enganxen i que recordem per molt temps.

Que aprendràs en aquest taller

La tècnica de l'Storytelling és increïblement fàcil incorporar-la en qualsevol acció comunicativa que puguis dur a terme.

• Teoria moderna de comunicació efectiva.
  • L’eina més efectiva de comunicació: les històries.
  • Com incorporar històries a comunicacions tècniques.
  • Les claus d’Steve Jobs i altres grans mestres.

Inscriu-te al taller
Dimecres 22 de març, 12:00. Sala d'Actes TR1, ESEIAAT

Lluís Soldevila

En Lluís Soldevila és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països,  com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.