Club ETSEIB Alumni: ETSEIBPreneurship 2023

Dimarts 2 de maig, de 19:00 - 20:30h. Sessió presencial i en línia, amb inscripció prèvia.

02/05/2023 de 19:00 a 20:30 (Europe/Madrid / UTC200)

ETSEIB, Diagonal - Sala d'actes i en línia a través de YouTube Live

Nom de contacte

Orientació del Servei de Carreres Professionals d'UPCAlumni.

El Club ETSEIB Alumni es torna a organitzar la seva jornada anual d'emprenedoria: ETSEIBpreneurship, un esdeveniment dedicat als emprenedors i emprenedores, on podràs aprendre de la mà de cinc reconeguts emprenedors, les possibilitats que ofereix aquest món.

Com s'organitzarà la sessió

• Cinc emprenedors d'alt prestigi estaran presents en aquesta edició, per parlar sobre aspectes interessants relacionats amb l'emprenedoria i l'enginyeria des de la seva experiència.
  • Acabada la jornada,  es realitzarà un espai de networking acompanyats d'un  Pica-Pica, durant el qual podràs  contactar amb les persones presents, fer networkng i debatre sobre el sector.
  • En aquesta 3a edició  col:labora el FÒRUM ETSEIB i es compta amb els següents sponsors : Between Technology, Bit Genoma, La Mútua dels Enginyers, UPC Alumni.

Inscriu-te al taller