Sou a: Inici / esdeveniments / UPCAlumni / 10a edició NTD - Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

10a edició NTD - Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

• 10a edició NTD - Networking Talent Day. Recerca i Innovació.
  • 2021-07-06T09:30:00+02:00
  • 2021-07-06T13:30:00+02:00
Participa en aquest esdeveniment de networking que facilita el contacte entre empreses/institucions i professionals que es formen a la UPC. Enguany el focus estarà posat en la Recerca i la Innovació.
06/07/2021 de 09:30 a 13:30
En línia, a través de la plataforma Meet Hangout
Telèfon de contacte

eNTD. Recerca i Innovació

El proper 6 de juliol, UPC Alumni organitza la 10a edició del Networking Talent Day - eNTD, dedicat a la Recerca i la Innovació

L'NTD representa una oportunitat única de que empreses i institucions puguin contactar amb professionals d'alta qualificació, tant si estan cursant un màster, fent el doctorat o si ja han finalitzat qualsevol de les dues opcions a la UPC. A més, l'esdeveniment  afavoreix la transferència del coneixement i els resultats de la recerca a les empreses i institucions.

Enguany serà una edició en línia per facilitar la participació del màxim nombre de persones en aquest esdeveniment virtual que tindrà lloc el 6 de juliol en horari de matí.

Networking Talent Day - programa.png

09:30h - 10:30h

Benvinguda institucional

Taula rodona d'ocupadors i professionals del sector

Quin valor diferencial aporta a les empreses un expert en innovació i recerca?

10:30h - 13:30h

Trobades via Meet Hangout entre empreses/institucions i persones inscrites.

S'anirà publicant la relació d'organitzacions que participen a l'esdeveniment, a mida que vagin confirmant la seva assistència.

Participació gratuïta.

Els candidats/tes han de fer la seva inscripció per poder participar a l'activitat. En els dies previs hauran de fer la petició d'empreses amb les que volen trobar-se durant l'NTD. A canvi, rebran l'enllaç a la sessió  Meet Hangout.

Cada empresa/institució tindrà l'oportunitat de mantenir una trobada en línia de 45 minuts amb els candidats i candidates inscrites a la seva sessió.

Inscriu-te com empresa/institució
data límit: 23 de juny de 2021

Els assistents (candidats i candidates) tindran l'oportunitat d'escoltar les empreses, traslladar les seves consultes i establir tot tipus de sinergies.

Inscriu-te com assistent

Pregunta, comenta, piula... Participa!

Comparteix a Twitter publicacions sobre la teva participació a l'NTD amb l'etiqueta #NetworkingTalentDay.

Aquesta activitat forma part del cinquantenari de la UPC per celebrar els 50 anys d'història de la institució.

Organització:

UPC Alumni organitza aquesta activitat,  amb el suport de l'Escola de Doctorat de la UPC.