10a edició NTD - Networking Talent Day. Recerca i Innovació.

• 10a edició NTD - Networking Talent Day. Recerca i Innovació.
  • 2021-07-06T09:30:00+02:00
  • 2021-07-06T19:00:00+02:00
  • Participa en aquest esdeveniment de networking que facilita el contacte entre empreses/institucions i professionals que es formen a la UPC. Enguany el focus està posat en la Recerca i la Innovació.

06/07/2021 de 09:30 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

En línia, a través de la plataforma Meet Hangout

Nom de contacte

Telèfon de contacte

eNTD. Recerca i Innovació

Dimarts  6 de juliol, UPC Alumni va organitzar la 10a edició del Networking Talent Day - eNTD, dedicat a la Recerca i la Innovació

L'NTD representa una oportunitat única per a què empreses i institucions puguin contactar amb professionals d'alta qualificació, tant si estan cursant un màster, fent el doctorat o si ja han finalitzat qualsevol de les dues opcions a la UPC. A més, l'esdeveniment afavoreix la transferència del coneixement i els resultats de la recerca a les empreses i institucions.

L'edició d'enguany es va realitzar en línia per facilitar la participació del màxim nombre de persones.

09:30h. Benvinguda institucional

Josep Maria Vilà Solanes
President d'UPCAlumni.

9:35h. Taula rodona

Ocupadors i professionals del sector. Quin valor diferencial aporta a les empreses un expert/a en innovació i recerca?

• Enric Fossas, vicepresident d’UPC Alumni
  • Sergio Gago, professor en UCI , University of California, Irvine
  • Irene Josa, PhD candidate in Civil Engineering
  • Cedric Morhain, director del Centre de Ciència dels Materials, Grup Zobele

10:25h. Cloenda

Enric Fossas

Vicepresident d'UPCAlumni

Visualitza la gravació de la taula rodona
Connecta't a través de Youtube

Trobades amb les empreses/institucions

A partir de les 10:30h i fins les 19h  es van organitzar tot un seguit de trobades via Meet Hangout entre empreses/institucions i persones inscrites.

Consulta les empreses participants en aquesta 10a edició.

Empreses/Institució - Sala A

Empreses/Institució - Sala B

Quines són les titulacions que cercaven les empreses assistents?

Inscripcions

Participació gratuïta.

Els candidats/tes han de fer la seva inscripció per poder participar a l'activitat. En els dies previs hauran de fer la petició d'empreses amb les que volen trobar-se durant l'NTD. A canvi, rebran l'enllaç a la sessió Meet Hangout.

Cada empresa/institució tindrà l'oportunitat de mantenir una trobada en línia de 45 minuts amb els candidats i candidates inscrites a la seva sessió.

INSCRIPCIÓ TANCADA

Els assistents (candidats i candidates) tindran l'oportunitat d'escoltar les empreses, traslladar les seves consultes i establir tot tipus de sinergies.

INSCRIPCIÓ TANCADA

Pregunta, comenta, piula... Participa!

Comparteix a Twitter publicacions sobre la teva participació a l'NTD amb l'etiqueta #NetworkingTalentDay.

Organització:

UPC Alumni organitza aquesta activitat, amb el suport de l'Escola de Doctorat de la UPC.