David Riudor, alumni UPC i mag de les finances

Conseller delegat des dels 23 anys de Goin una de les apps fintech més descarregades.

Graduat en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona de la UPC, actualment es el CEO de l'empresa Goin.

Va començar a guanyar diners als 13 anys fent màgia en actes socials i als 23 va fundar juntament amb Carlos rodríguez i Gabriel Esteban, titulats tambè de la UPC, l'empresa Goin, una eina d'estalvi automàtic compatible amb qualsevol compte de banc. Tots tres han aparegut a la llista Forbes de les 30 persones menors de 30 anys més influents en el sector financer.

Goin, es una de les fintech que més creix a Europa, amb 1000 usuaris nous cada dia i una comunitat de més de 500.000 goiners, 30 treballadors i 3 socis.

Una app per estalviar sense adonar-te

La aplicació mòbil esta dirigida als millennials però la han adoptat molts usuaris de totes les edats. permet reservar diners per aconseguir objectius d'estalvi connectant les finances personals amb l'aplicació.

Aplicació: https://goin.app/ca
Entrevista en el País Semanal: El mago de los pequeños ahorros