Helena Arias, estudiant d’enginyeria mecànica i electrònica a l'ESEIAAT

La veu dels Alumni: secció on entrevistem a titulats i titulades de la UPC de diversos sectors

• Quina és la teva titulació? Soc estudiant d’enginyeria mecànica i electrònica.

• A quin any et vas graduar? Em graduaré el pròxim 2024.

• A quina Escola / Facultat vas anar? A l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).

• Quin va ser el teu professor/a preferit/da? No tinc un professor preferit, però m’he sentit molt acompanyada especialment pel professorat de física.

• Quina és la teva activitat professional, actualment? Estudio el grau, soc esportista professional en tir olímpic i faig pràctiques d’enginyeria electrònica a l’Institut de Microelectrònica de Barcelona (Centro Nacional de Microelectrònica) amb una beca del CSIC.

L'Entrevista

Quina vinculació tens amb UPC Alumni o amb el teu centre docent?

“Estic estudiant i, he participat en actes organitzats per UPC Alumni com ara, la 10a Jornada UPC Alumni, on vaig formar part dels ponents del cicle de conferències “UPC Alumni Talks”.

Recordes alguna anècdota o vols compartir alguna vivència?

“Vaig gaudir molt els primers anys d’universitat formant part de l'Space Program. Poder anar a la universitat a preparar el rover (formava part de la missió GRASS) durant els últims mesos del curs va ser una “via d'escapament” quan tots estudiàvem des de casa”.

Quins beneficis pot aportar UPCAlumniMés a la xarxa d'Alumni?

La plataforma UPCAlumniMés és una manera de no perdre el contacte amb la comunitat UPC i estar al dia dels esdeveniments i de novetats de la Universitat.