El Club de Dones Politècniques guanya el Premi Creu Casas de l’IEC per la seva iniciativa ComunicaDones

31/05/2024

La diada de Sant Jordi d’enguany va ser molt especial per al Club de Dones Politècniques d’UPC Alumni, ja que va tenir l’honor de rebre el prestigiós Premi Creu Casas de l’IEC - Dones Per Canviar el Món, atorgat per l'Institut d'Estudis Catalans (IEC). La cerimònia de premis es va celebrar a la seu de l’EIC.

El Club ha estat guardonat pel seu programa ComunicaDones, iniciativa que proporciona a les dones de l'àmbit STEAM un espai i eines per millorar les seves habilitats comunicatives. Aquest reconeixement destaca l'esforç del club, així com el seu compromís amb la promoció del talent femení en ciència, tecnologia, enginyeria, arquitectura i matemàtiques.

“Estem molt agraïdes a l’IEC per aquest reconeixement i volem felicitar a totes les persones que han contribuït a aquesta iniciativa, incloent l’Ona Canals, l’Àngels Serrat, i totes les dones col·laboradores en el programa. Treballar amb aquest equip amb tant potencial no només és un plaer, sinó també una gran oportunitat per aprendre i créixer juntes”, va declarar Ona Rocamora, membre de la Junta del Club i co-responsable del programa ComunicaDones.

A més, el Club de Dones anuncia l'obertura d'una nova edició del programa ComunicaDones per al proper curs. Les interessades poden fer la seva pre-inscripció a través del formulari creat.

L'esdeveniment "Noves Veus en STEAM: Dones Emergents Transformant el Futur", que es va celebrar el passat 8 de maig a la Sala d’Actes de l’Edifici Vèrtex del Campus Nord (UPC), va marcar el final  d’aquesta edició 23-24, tancant amb èxit un altre any de formació i desenvolupament.

Ja pot fer la teva Pre-Inscripció per l'edició 2024-25