Laura Cifuentes, doctorada en Matemàtiques

Prèstecs UPC: Experiència d'una Alumni de Matemàtqiues amb la seva estada a l'estranger

• Quina és la teva titulació? Vaig fer el Grau en Matemàtiques

• A quina Escola / Facultat vas anar? FME - Facultat de Matemàtiques i Estadística.

L'entrevista

Quina va ser la teva experiència?

Vaig utilitzar el préstec UPC Alumni per poder cursar el màster de Mathematical Physics a la University of Edinburgh. Va ser una experiència molt enriquidora que em va obrir portes per a la continuació dels meus estudis.

Quina és la teva situació actual?

Recentment, he acabat un doctorat en Matemàtica Aplicada a la Freie Universität Berlin.

Quins són els teus plans immediats?

Ara mateix estic cercant feina. La meva prioritat és continuar amb un postdoctorat, però també estic considerant treballar en empresa.

Has pogut fer el retorn del préstec?

Ja he retornat la meitat del préstec i retornaré la segona meitat a finals d'aquest any.