1a. Trobada del Club Vilanova Alumni

El passat divendres dia 27 de setembre, el Club Vilanova Alumni va organitzar la seva primera activitat pública. Una trentena d'antics alumnes de l'EPSEVG van visitar alguns espais de l'edifici principal de l’escola. Alguns d'ells no havien tornat a veure-la des de feia 20 anys.

Posteriorment, va tenir lloc la benvinguda institucional, en la que van intervenir el director de l'Escola, en Frederic Vilà, Eusebi Jarauta, delegat del rector al Programa UPC Sènior i en Marc de Arias, president del Club UPC Vilanova, Alumni i Director-Gerent de la Companyia d'Aigües de Vilanova i la Geltrú.

La coordinadora del Servei de Carreres Professionals d'UPC Alumni,  Àngels Serrat, va fer la presentació d’UPC Alumni. A continuació, Joaquín del Río, professor de l'Escola i investigador reconegut del grup de recerca SARTI, va impartir la conferència: "Enginyeria i recerca aplicada al monitoratge marí. Observatori OBSEA".

Per a finalitzar es va donar pas al networking al hall de l’escola, que va permetre als exestudiants de les diferents promocions compartir plegats una estona.

Consulteu les imatges de la jornada

Consulta la web del Club Vilanova Alumni

Alumni home