ALUMNI ETSAB - WEBINAR Vistes de Perfil, Martí Cabestany

El proper 3 de juliol l'arquitecte Martí Cabestany serà el protagonista del webinar organitzat pel Consell Editorial de SCALAE, en col·laboració amb l'equip directiu de la ETSAB - UPC i del club ALUMNI ETSAB.

03/07/2020 de 17:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Martí Cabestany, a través de la seva pròpia construcció personal i l'experiència professional,  us ajudarà a entendre el treball de l’arquitecte en diferents etapes i responsabilitats  de la seva vida professional: des dels projectes com a estudiant en l'ETSAB com després, ja titulat, en les seves diverses etapes en oficines professionals dedicades a la recerca i la col·laboració tècnica en el dimensionament, càlcul i disseny d'estructures arquitectòniques. La seva experiència abasta també la dimensió docent, amb etapes en centres públics i privats.

Link de la sessió