ALUMNI ETSAB - WEBINAR Vistes de Perfil, Mercè Llopis

• ALUMNI ETSAB - WEBINAR Vistes de Perfil, Mercè Llopis
  • 2020-05-22T17:00:00+02:00
  • 2020-05-22T18:00:00+02:00
  • El Club ETSAB Alumni participa en un nou WEBINAR organitzat per SCALAE - activismo editorial en arquitectura. En aquesta ocasió estarà dedicat a l’arquitecta Mercè Llopis, que en una xerrada/debat en directe mostrarà el seu perfil d’Arquitecta a la Funció Pública, concretament a l’Administració Local.

22/05/2020 de 17:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Canal de Youtube

Mercè Llopis, a través de la seva pròpia construcció personal i experiència professional, explicarà com es realitza el treball en diferents etapes i responsabilitats en la funció pública professional des de l'administració local (municipal), en llocs com El Prat del Llobregat i també a la ciutat de Barcelona. També parlarà sobre el seu circuit paral·lel d'ofici  (“altre costat del mirall”), la seva altra escala relacionada amb l'artesania artística.

L'emissió d'aquest episodi 2, en directe, s'iniciarà a les 17.00 del divendres 22 de maig, des del canal YouTube i posteriorment quedarà  guardat en el canal de Youtube al que us podeu subscriure.

L'activitat està organitzada pel Consell Editorial de SCALAE,  en col·laboració amb l'equip directiu de la ETSAB - UPC i amb  ALUMNI ETSAB.

Més info

URL de l'esdeveniment