ETSAB ALUMNI - WEBINAR Vistes de Perfil, arquitecta Mónica Vila

• ETSAB ALUMNI - WEBINAR Vistes de Perfil, arquitecta Mónica Vila
  • 2020-05-08T17:00:00+02:00
  • 2020-05-08T18:00:00+02:00
  • El Club ETSAB Alumni participa en un nou WEBINAR organitzat per SCALAE - activismo editorial en arquitectura. En aquesta ocasió estarà dedicat a l’arquitecta Mónica Vila, que en una xerrada/debat en directe mostrarà el seu perfil de Architecture Management. Una experiència personal que inclou la participació, com a part del motor professional implicat, en les successives transformacions barcelonines BCN '92, Fòrum 2004... i moltes altres joies.

08/05/2020 de 17:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

L'emissió d'aquest episodi 1, en directe, s'iniciarà a les 17.00 del divendres 8 de maig des del canal YouTube i posteriorment quedarà arxivat en el canal de Youtube,  al que us podeu subscriure.

L'activitat està organitzada pel Consell Editorial de SCALAE,  en col·laboració amb l'equip directiu de la ETSAB - UPC i amb  ALUMNI ETSAB.

Accés al Webinar