ETSEIB Alumni - WEBINAR: com la indústria està ajudant amb la COVID19

• ETSEIB Alumni - WEBINAR: com la indústria està ajudant amb la COVID19
  • 2020-05-05T18:00:00+02:00
  • 2020-05-05T20:00:00+02:00
  • El club ETSEIB Alumni us convida a participar en una sessió online, on escoltareu i podreu interlocutar amb tres professionals implicats en la fabricació de respiradors pels malalts de Coronavirus, amb la col·laboració de l'empresa automovilística SEAT.

05/05/2020 de 18:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Els professionals que hi participaran són:

• Roger Uceda, director d’operacions de CIM UPC Tecnologies
  • Mario Sánchez, de màrqueting de Espiroflex
  • Xavier Abadia, director d’operacions d’Espiroflex

La webinar es farà mitjançant l'eina  Google Meet Hangout. Un cop t'hagis registat en el següent formulari, rebràs una invitació via email, dies abans de la sessió,  amb les indicacions necessàries per procedir a la connexió.

Més Info