FNB - Projecció del vídeo "Experiències a peu de moll"

• FNB - Projecció del vídeo "Experiències a peu de moll"
  • 2019-11-05T18:00:00+01:00
  • 2019-11-05T23:59:59+01:00
  • Dintre dels actes organitzats en commemoració del 250è aniversari de l'FNB, el dimarts dia 5 de novembre a les 18 hores tindrà lloc a la Sala Sinibald Mas de la Facultat, dintre de les XXXIII Jornades de la Gent de Mar, una projecció del vídeo "Experiències a peu de moll" i posteriorment una taula rodona sobre "La importància de la salut mental i física de les tripulacions a bord dels vaixells" El moderador serà el Sr. Joan Zamora i la ponència serà a càrrec de la Sra. Maria Lluïsa Canals i comptarà amb el testimoni del Sr. Salvador Godoy. La Jornada està organitzada per Estella Maris i el Comitè de Benestar del Port de Barcelona. L'accés és lliure.

05/11/2019 des de 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala Sinibald Mas, FNB, Pla de Palau, 18, 08003 Barcelona

Assistents