Sou a: Inici / esdeveniments / NTD / Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació

Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació

• Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació
  • 2022-10-13T11:00:00+02:00
  • 2022-10-13T18:00:00+02:00
Participa en aquest esdeveniment de networking que facilita el contacte entre empreses/institucions i professionals que es formen a la UPC.
13/10/2022 de 11:00 a 18:00
Telèfon de contacte

NTD. Arquitectura, urbanisme i edificació

L'NTD representa una oportunitat única per facilitar el contacte entre empreses i institucions del sector de l'arquitectura, l'urbanisme i l'edificació amb professionals que han cursat o estan cursant a la UPC un grau, màster, doctorat i que volen incorporar-se al mercat de treball.

Durant la jornada presencial, els participants tindran l'oportunitat de mantenir breus trobades, en grups reduïts, per informar dels perfils professionals que cerquen les empreses/institucions i atendre les consultes que se'n derivin.

Places limitades. Fes la teva inscripció i recorda portar el teu CV per entregar durant les trobades.

Networking Talent Day - programa.png

10:00 h -11:00 h Acreditacions i muntatge dels estands

11:00 h Benvinguda institucional

11:30 h - 13:00 h Trobades presencials entre empreses i assistents

14:00 h - 15:00 h Dinar de Networking per empreses i assistents

15:00 h - 16:30 h Trobades presencials entre empreses i assistents

16:30 h - 18:00 h Taula rodona sobre els perfils professionals a l'arquitectura

18:00 h Cloenda

Empreses participants:

En breu, actualitzarem la relació de les empreses/institucions participants.

Inscripcions

Les empreses/institucions disposen com a data límit d'inscripció, el 28 de setembre.

Els estudiants i els Alumni que vulguin participar, han de fer la seva reserva de plaça des del 5 de fins al 28 de setembre. Posteriorment, rebran un correu electrònic per indicar amb quines empreses/institucions es voldran trobar durant l'NTD

Pregunta, comenta, piula... Participa!

Comparteix a Twitter publicacions sobre la teva participació a l'NTD amb l'etiqueta #NetworkingTalentDay(obriu en una finestra nova).