Sou a: Inici / esdeveniments / UPC School - Open Class "Reptes de la Integració de Renovables i Impacte en els Mercats Elèctrics"

El proper dimecres 25 de setembre, a les 18h, tindrà lloc a l'Aula LS6 del CITCEA-UPC (Av. Diagonal 647, Barcelona) l’open class: "Reptes de la Integració de Renovables i Impacte en els Mercats Elèctrics".

25/09/2019 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)
Aula LS6 del CITCEA-UPC (Av. Diagonal 647, Barcelona)

Quines tecnologies estan marcant l'evolució dels sistemes elèctrics pel fa a la seva generació, transport i distribució? Com s'estan integrant a les xarxes elèctriques? Quins reptes plantegen i com afecten aquestes transformacions als mercats elèctrics?

Vine a descobrir els reptes de la digitalització de l'energia i les noves tendències dels mercats elèctrics en aquesta sessió!

INSCRIU-T’HI