Tecnologia d'estar per casa: L'Internet de les coses que importen

Des del Campus Universitari de la Mediterrània et volem convidar a la xerrada gratuïta “Tecnologia d'estar per casa: L'Internet de les coses que importen", la qual tindrà lloc el proper dijous 15 de novembre, a les 19.30 hores, a l’auditori de Neàpolis, a càrrec d’Andreu Veà.

15/11/2018 de 19:30 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)

auditori de Neàpolis de Vilanova i la Geltrú

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Es parlarà de tota aquesta tecnologia que ens envolta, que està integrada totalment en la quotidianitat, i sovint passa desapercebuda, i que no obstant això, no sempre resulta senzill ser un usuari que aconsegueixi treure el màxim partit de tot això. Cal mantenir-se relativament al dia pel que fa a les novetats, i tenir uns certs coneixements a l'hora de triar i decidir què comprar i amb quines característiques sobre la base de les nostres necessitats.

Andreu, contestarà a moltes de les preguntes relacionades amb la tecnologia domèstica relacionades connectivitat, el multimèdia, la informàtica, els mòbils, l'Internet de les coses, els programes d'ordinador i les aplicacions mòbils. Qüestions com quan usar wifi o 4G, com crear timelapses, com fer una còpia de seguretat dels nostres contactes, com dominar skype i les videoconferències, etc.

Finalment, ens proporcionarà consells de compra sobre diversos dispositius, com televisors, tablets, ordinadors, càmeres, i fins i tot drones.

Informacions i inscripció aquí.