Club CFIS - 1r Datathon CFIS Alumni

• Club CFIS - 1r Datathon CFIS Alumni
  • 2018-11-17T00:00:00+01:00
  • 2018-11-18T23:59:59+01:00
  • Amb molta il·lusió us recordem que s'acosta la data de la primera datathon CFIS Alumni - Kernel Analytics. Us enviem un missatge a tots (estudiants i titulats) per a que no feu plans el cap de setmana del 17-18 de novembre i us apunteu a aquest esdeveniment que organitzem juntament amb Kernel Analytics, el Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement de la UPC, Gauss & Neumann i VidaCaixa.

17/11/2018 fins a 18/11/2018 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Organització i Horaris
La competició tindrà lloc a les oficines de Kernel a Barcelona i el seu format serà de 24h ininterrompudes.
El dissabte 17 pel matí comença la competició amb la benvinguda de l'equip organitzador, el grup de recerca i els patrocinadors. Passareu tot el dia treballant sobre el problema proposat, fins a la tarda-nit, moment en el que es tancaran les oficines (però podreu seguir treballant a distància i fent enviaments de resultats).
El diumenge 18 pel matí ens tornarem a trobar, on tindreu un petit interval de temps per fer els darrers enviaments. Seguidament, cada equip haurà de presentar breument els seus resultats i tot el que hagi investigat sobre les dades.
Hi haurà un jurat format per membres del món acadèmic i empresarial que avaluarà totes les presentacions. L’organització proporcionarà esmorzar, dinar i cafè el dissabte, així com esmorzar el diumenge.

Equips
Els equips seran de 4 persones, i cada equip ha de tenir com a mínim un estudiant o titulat CFIS. La idea és que pugeu completar els equips amb amics, o companys d'estudis o de feina si cal. Poden venir estudiants i titulats: volem que tothom gaudeixi de l'esdeveniment i que puguem aprendre tots.

Competició i Premis
Hi haurà dues categories complementàries en l’anàlisi de les dades, i premis per un valor de 2500€:
Accuracy: es premiaran els models més precisos a l’hora de realitzar les prediccions. Hi haurà un 1r i un 2n premi.
Insights: també hi ha premis pels equips que, segons el jurat, tinguin les idees més innovadores i les conclusions o els comentaris més interessants sobre les dades proveïdes. Aquí els equips participen en dues sub-categories, estudiants i titulats, ambdues premiades. Un equip només es considerarà d’estudiants si tots els membres són estudiants de grau al moment de la competició.

Inscriure's
Durant aquest mes d'octubre, us enviarem un enllaç a una plataforma de registre.
Podeu anar fent els equips ja!

Què és un Datathon?

Per qui no sàpiga el que és una datathon: es tracta d'una competició per equips l'objectiu de la qual és construir un model predictiu basant-se en observacions sobre un problema real. És habitual l'ús d'eines de machine learning i estadística. També s'inclou una segona categoria de caire més recomanacions/negoci/creativitat, on cada equip presenta els seus anàlisis i resultats. Tots els guanyadors tindran premi!