Club CFIS - Sopar de Nadal

Com cada any, els CFISos ens reunim per fer el Sopar de Nadal, un sopar obert a tots els estudiants i titulats i organitzat per CFIS alumni.

13/12/2018 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

Aquesta vegada serà el dijous 13 de desembre (lloc per concretar, però a Barcelona i proper a metro). És una bona oportunitat per donar la benvinguda als nous estudiants, per conèixer gent d'altres carreres i generacions, o per retrobar amistats un cop acabada la carrera.

Els preus del sopar (valorat en 30€), són els següents, havent-hi descompte pels socis de CFIS alumni:
- Soci junior: 10€
- Soci numerari: 12€
- No socis: 25€ (recordeu que encara sou a temps a fer-vos socis i gaudir de descompte!)

L'objectiu del Sopar de Nadal és el mateix que el de l'Associació CFIS alumni, unir a estudiants i titulats CFIS de totes les carreres i promocions.

Vine i gaudeix de la trobada!

Inscriu-te abans del dilluns 3 de desembre!