ESAB - Universitat d'estiu de Mercabarna

Amb la col·laboració de AECOC i l’Escola Superior d’Agricultura de la UPC, el curs se celebrarà a Barcelona del 2 al 5 de juliol i està subvencionat 100% per Mercabarna.

02/07/2018 fins a 05/07/2018 (Europe/Madrid / UTC200)

Nom de contacte

Telèfon de contacte

Mercabarna organitza la primera edició de la Universitat d'Estiu, que es concep com un espai de trobada entre empresaris del sector de l'alimentació, professionals, universitaris i equips d’investigació per promoure la transferència de coneixement i el networking.

Analitzarem com es pot construir una cadena agroalimentària més sostenible i respectuosa amb el medi ambient mitjançant un professorat format per docents universitaris, investigadors de prestigi i professionals en actiu.

A més tindrem dinàmiques de treball participatives per a fomentar la cooperació en la transferència de coneixement i el networking.

Una oportunitat única per conèixer més i millor el sector agroalimentari espanyol.

La temàtica d’aquest any girarà al voltant de la sostenibilitat en la cadena agroalimentària, per aconseguir una alimentació més sostenible.

Aquesta primera edició té el suport de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona-UPC i AECOC.

Inscripcions i programa

Per a més informació, consulteu www.mercabarna.es/universitatestiu o contacteu amb universitatestiu@mercabarna.cat / 93 556 34 56.