Sou a: Inici / esdeveniments / Passats / Info / UPC School - Open Talent "Shaping Forces: New Digital Tools to Generate Physical Human Space"

El proper dilluns 29 d’abril, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Shaping Forces: New Digital Workflows, Tools and Frameworks to Generate Physical Human Space", a càrrec de Christoph Gengnagel, expert en prototipatge digital en arquitectura i enginyeria i catedràtic a la Universität der Künste Berlin.

29/04/2019 des de/d' 19:00"
Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)
UPC School
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El disseny espacial és una pràctica fonamental en la conformació humana del món material i una activitat clau en les disciplines del disseny, les arts i l'enginyeria. La revolució digital no només ha permès noves representacions del disseny espacial en productes, instal·lacions, edificis, ciutats i paisatges, sinó també noves estratègies que fan servir el suport computacional en tot el procés i introdueixen modalitats d'interacció radicalment diferents.

Aquest Open Talent es realitzarà EN ANGLÈS.

INSCRIU-T’HI