UPC School - Últimes places per al màster en Cybersecurity Managament

El màster en Cybersecurity Management de la UPC School és un dels primers programes a Catalunya en l’àmbit de la ciberseguretat.

25/02/2019 (Europe/Madrid / UTC100)

Nom de contacte

UPC School

Els alumnes que el cursin tindran l'oportunitat d'aprendre les metodologies i tècniques necessàries per planificar, dissenyar i implementar la seguretat dels diferents actius, tenint en compte les darreres amenaces recentment aparegudes. Aquest màster també et prepararà per a la Certificació d'Auditor de Sistemes d'Informació (CISA) i el Certificat de Cyber-Security Nexus (CSX), atorgades per ISACA, reconegudes a nivell internacional.

La demanda d’experts en el disseny i gestió de seguretat està en ple creixement i el sector preveu la creació de 825.000 llocs de treball qualificats durant la pròxima dècada, segons l’informe de INCIBE (Institut Nacional de Ciberseguretat).

Informa-te’n