Premi al l’Optometrista de l’Any 2020

• Premi al l’Optometrista de l’Any 2020
  • 2020-10-07T10:00:00+02:00
  • 2020-10-07T23:59:59+02:00
  • El proper dimecres 7 octubre a les 10h (CET) la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, dins de la celebració de l’Acte d’Inauguració del curs acadèmic 2020-21, es farà entrega del Premi al l’Optometrista de l’Any 2020, que aquest any recau en la Professora Padmaja Sankaridurg de School of Optometry and Vision Science - UNSW Sydney- Austràlia i el Brien Holden Vision Institute.

07/10/2020 des de 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Us convidem a seguir l’acte que inclou la conferència de la Prof. Padmaja Sankaridurg  “Miopia: un problema de salut mundial” que serà retransmesa en streaming obert i en directe a través del nostre canal de youtube: https://youtu.be/ikfbT0yQPyU

Aquest guardó s’atorga cada any en col·laboració amb el Col.legi d’Òptics-Optomeristes Catalunya (COOOC) i l’Associació Catalana de Teràpia Visual (ACOTV) i té com objectiu el reconeixement a la vàlua acadèmica i investigadora de destacat/des optometristes de reconegut prestigi internacional (link a guardonats anteriors). Tanmateix, la promoció d’estudiants que comença aquest curs (Promoció 2020-2024) té l’honor de ser apadrinada per la guardonada.

La Prof. Sankaridurg és directora del Programa de Miopia del Brien Holden Vision Institute, així com catedràtica de la School of Optometry and Vision Science, a UNSW (Sydney, Austràlia) i va participar com a experta a la reunió mundial sobre miopia de l'OMS-BHVI, 2015, i és membre del seu Consell assessor.