SLT - Curs de preparació per al certificat oficial de català de nivell superior (C2)

Des de la Universitat Politècnica de Catalunya hem programat aquest segon quadrimestre del curs 2019-2020 un curs de preparació per al certificat oficial de català de nivell superior (C2).

04/03/2020 (Europe/Madrid / UTC100)

Curs de preparació per al certificat oficial de català del nivell superior (C2):

• Curs de 12 setmanes, 75 h, semipresencial.
  • PDI, PAS, estudiantat, doctorands/doctorandes i UPC Alumni de la UPC; obert a persones externes
  • 3 ECTS (4 ECTS, un cop obtingut el certificat oficial).
  • Examen oficial: 13 de juny de 2020.
  • Preu: PDI, PAS, doctorands/doctorandes i estudiantat UPC: 350 €; UPC Alumni, UPCnet, BSC, FPC i centres adscrits: 390 €; Persones externes: 450 €. Taxa d'examen oficial (PDI, PAS i estudiantat de la UPC que estigui fent el curs: 50 €; UPC Alumni, UPCnet, BSC, FPC, centres adscrits i persones externes que estigui fent el curs: 75 €).

Més informació: https://www.upc.edu/slt/ca/apren-catala/oferta-cursos/fitxes-cursos/superior