• UPC School - Diàlegs oberts: Efectes del confinament en els estudis d'animació i VFX
  • 2020-06-03T17:00:00+02:00
  • 2020-06-03T18:00:00+02:00
  • El dimecres 3 de juny, a les 17 h, tancarem el cicle de diàlegs oberts organitzat pel CITM sobre indústries digitals culturals en confinament. Aquestes trobades virtuals, d'una durada aproximada d'una hora, tenen format d’entrevista entre professors/es del CITM i professionals del sector de les indústries digitals culturals. De la mà de Fèlix Balbas, un dels referents internacionals en animació 3Di VFX que ha participat en superproduccions com El Senyor dels Anells, Avatar o Harry Potter, i de la professora en comunicació audiovisual del CITM Maria González, coneixerem com les empreses de producció d’efectes digitals i d’animació estan canviant les seves produccions arran del període de confinament i quines dinàmiques noves de treball s’han generat en aquest àmbit.

03/06/2020 de 17:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)