UPC School - Estàs a l’atur? Sol·licita un ajut Employment Help!

• UPC School - Estàs a l’atur? Sol·licita un ajut Employment Help!
  • 2020-02-25T00:00:00+01:00
  • 2020-02-25T23:59:59+01:00
  • La UPC School posa en marxa una nova convocatòria d’ajuts Employment Help dirigida a la formació de professionals que estiguin actualment a l’atur. Hi ha 50 opcions formatives en les àrees d’arquitectura, enginyeria, TIC i management. Tria el teu curs i comença el nou any 2020 fent un autèntic salt professional!

25/02/2020 (Europe/Madrid / UTC100)

Qui pot sol·licitar aquest ajut?

Aquelles persones que compleixin aquests dos requisits:

• Estar a l'atur en el moment d'optar a l'ajut.
  • Estar admès al programa pel qual es sol·licita l'ajut (han d'haver rebut la carta d'admissió).

Quan es pot sol·licitar?

La data límit de sol·licitud es fixa en fins a 7 dies naturals abans de l'inici de cada programa formatiu.