Sou a: Inici / esdeveniments / UPC School - Open class: “L’Impacte de la Covid-19 en el Transport Internacional

• UPC School - Open class: “L’Impacte de la Covid-19 en el Transport Internacional
  • 2020-06-22T17:00:00+02:00
  • 2020-06-22T23:59:59+02:00

El dilluns 29 de juny, a les 17 h, tindrà lloc una nova Open Class virtual de la UPC School per analitzar l’impacte de la pandèmia sobre el transport de mercaderies a escala global i les conseqüències a llarg termini per al sector logístic. La sessió estarà impartida per Carles Rúa, cap de projectes estratègics i innovació del Port de Barcelona i director acadèmic del màster Executive en Supply Chain Management. Operacions i Logística de la UPC School.

22/06/2020 des de/d' 17:00" (Europe/Madrid / UTC200)

INSCRIU-T’HI