• UPC School - Open class: “La Importància de l'Arquitecte en el Disseny Sanitari d'Avui”
  • 2020-07-22T18:00:00+02:00
  • 2020-07-22T19:00:00+02:00
  • El dimecres 22 de juliol, a les 18 h, tindrà lloc una nova open class virtual de la UPC School per analitzar els enormes desafiaments que enfronta en l’actualitat el disseny d'hospitals i centres de salut. La pandèmia en curs ha demostrat la importància de l'atenció mèdica com un dret per a tots els ciutadans. Com a arquitectes, cal estar preparats per concebre instal·lacions d’avantguarda centrades en la persona. Sessió a càrrec dels arquitectes Mario Corea, Lidia Planas i Joan Llongueras, membres de l’equip docent del màster en Arquitectura Sanitària: Present i Futur.

22/07/2020 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)