Sou a: Inici / esdeveniments / UPC School - Open Class "Factors Clau per a la Gestió Eficient de Projectes Tecnològics"

• UPC School - Open Class "Factors Clau per a la Gestió Eficient de Projectes Tecnològics"
  • 2020-02-13T12:00:00+01:00
  • 2020-02-13T13:00:00+01:00

Ets responsable d'implementar projectes IT o simplement hi participes? Tens una metodologia concreta o bones pràctiques perquè els projectes siguin exitosos? Saps quin impacte hi tenen les persones? Coneixes les seves diferents etapes? Si vols conèixer aquells aspectes que no pots passar per alt si vols tenir garanties d’èxit en un projecte tecnològic (IT), vine a aquesta openclass i ho descobriràs.

13/02/2020 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Assistents
Sessió a càrrec de Salvi Hernández, expert en assessoria i consultoria empresarial en l'àrea financera, gestió de persones, sistemes d'informació, gestió de projectes i processos. Coach, docent i conferenciant.

INSCRIU-T’HI