Lideratge sistèmic: connecta amb el teu equip!

Dimecres 22 de maig, de 17:00 - 20:00h. Sessió presencial, amb inscripció prèvia.

22/05/2024 de 17:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Barcelona Activa - PORTA 22, Carrer Llacuna 156-162, Barcelona.

El lideratge és una de les competències que les empreses valoren en els seus candidats i candidates, especialment quan han de fer front al repte de gestionar equips de treball, tant si són petits com si poden evolucionar a una altra dimensió.

Però els nous entorns laborals requereixen abordar-ho des d'una nova perspectiva. La missió del/la líder sistèmic és crear bones connexions entre les parts, amb una visió àmplia i integradora del tot.

Aquesta activitat forma part de la nova línia d'accions a mida, que Barcelona Activa realitza de manera exclusiva per a membres de la Comunitat UPC registrats a la Comunitat Alumni Més.

Què aprendràs en aquest taller

• Augmentar la capacitat d'influència per assolir objectius ambiciosos que permetin el desenvolupament de l'equip.
  • Desenvolupar les habilitats i eines bàsiques per convertir-te en un/a líder sistèmic.
  • Conèixer les característiques clau del lideratge sistèmic.
  • Entendre la interrelació i la importància dels diferents sistemes implicats en el lideratge.

Inscriu-te al taller
Registra't al nou aplicatiu UPCAlumniMés per inscriure't al taller.