Be Your Best.! Lideratge d'Equips d'Alt Rendiment.

Formació en Soft Skills Dijous 2 de març, 12:00 h. Sessió presencial i en línia, amb inscripció prèvia.

02/03/2023 de 12:00 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

Sala d'actes, ETSEIB

Guia pràctica per a perfils tècnics

El 90% de projectes tècnics que fracassen ho fan per aspectes relacionats amb la gestió de persones i dels equips. I una de les principals dificultats és que sovint qui lidera aquests equips són professionals brillants tècnicament, però sense formació ni coneixements en el camp del lideratge.

Que aprendràs en aquest taller

Crea, desenvolupa i lidera equips d'alt rendiment mitjançant una guia pràctica basada en la experiència d'en Lluis Soldevila com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group de 15 anys en 7 països.

• Què és un equip d’alt rendiment.
  • Quins perfils integren un equip d’alt rendiment.
  • Com liderar-lo.
  • Com saber en quin estat està un equip.

Inscriu-te al taller
Dijous 2 de març, 12:00. Sala d'actes, ETSEIB

La sessió serà retransmesa pel canal YouTube d'UPC Alumni.

Lluís Soldevila

En Lluís Soldevila és FIBAlumni, autor i conferenciant internacional, expert en motivació, lideratge digital i equips d'alt rendiment.

És CEO d'Acktitude i professor a ESADE Business School. Amb experiència de 15 anys en 7 països,  com a directiu de la filial tecnològica del Deutsche Bank Group

Autor de tres llibres sobre la gestió de persones i equips, i doctorand en lideratge digital.