Sou a: Inici / esdeveniments / WEBINAR: Converses d'orientació amb l'arquitecta Ana Bassat

WEBINAR: Converses d'orientació amb l'arquitecta Ana Bassat

Consells per a prendre decisions de futur que facilitin la cerca de feina i la planificació de la teva carrera professional, tant si estàs acabant els estudis d'arquitectura com si ja t'has titulat.
04/06/2020 de 17:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Escolta la veu d'una arquitecta amb una trajectòria professional excel·lent. L'Ana Bassat és titulada per l'Escola Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la UPC i sòcia fundadora de l'estudi d'arquitectura b720 Fermín Vázquez arquitectes.

Actualment és la responsable de l'organització, la metodologia de treball, la gestió dels recursos així com la gestió econòmica de la firma, liderant el creixement i l'expansió internacional.

Inscriu-t'hi

arxivat sota: