Premi pel Programa M2m

Club de Dones Politècniques: El programa M2m és guardonat als premis DonaTIC 2022

El programa de mentoria M2m, impulsat pel Club de Dones Politècniques i UPC Alumni, ha estat guardonat amb el premi DonaTIC com a la millor iniciativa d'entitat o centre educatiu.

El programa de mentoria M2m té l’objectiu de fomentar la carrera professional de noies politècniques i millorar el seu procés d'empoderament, a través d'un programa de mentoria amb Dones Sèniors del sector.  El programa es basa en la creació de parelles: la mentora (dona amb àmplia experiència professional en el món TIC/STEAM) que aporta la seva expertesa i es converteix en referent i font d’inspiració de la seva mentorada (dona estudiant de grau, màster, doctorat o acabada de titular a la UPC).

Els Premis DonaTIC són uns guardons impulsats peL Departament de la Presidència i de Polítiques Digitals i Territori, que reconeixen i donen visibilitat al paper de les dones en l'entorn de les TIC.