Eva Franch, alumni de la UPC, arquitecta i comissària del Festival d’Arquitectures Model

Va iniciar els seus estudis superiors a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona l'any 1996, on va culminar amb honors el seu Màster en Arquitectura el 2003. Entre 2001 i 2002 va realitzar una estada d'estudis als Països Baixos,  en la Universitat de Tecnologia de la Universitat de Delft. En el 2004 comença la seva pràctica professional independent com fundadora d'OOAA - Oficina d'Afers Arquitectònics, des d'on desenvolupa pràctiques socials i arquitectòniques a través de diversos projectes residencials i d'espais públics.
El 2019 va ser reconeguda amb el premi UPC Alumni de l’any.
El 2010 va ser escollida entre 72 candidats d'alt prestigi,  per ser la directora executiva de l'Storefront for Art and Architecture de Nova York. Ara torna a Barcelona per encapçalar: Model, el Festival d'Arquitectures
Franch afirma que Barcelona és pionera en urbanisme i així ho ha de seguir sent. Per això, s'han de fer nous models de mobilitat i apostar per un futur on els /les arquitectes no construeixin edificis, sinó que els reconstrueixin.