Guim Costa Calsamiglia, alumni de la UPC, nou degà del COAC

Guillem Costa és arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB). Va iniciar-se en el camp de l'arquitectura col·laborant amb els germans Terradas, Josep Llinàs i Ignasi de Solà-Morales. Des del 1998 desenvolupa projectes d'arquitectura i urbanisme d'abast nacional i internacional.

La vinculació amb el COAC comença el 1998, quan es converteix en vocal de Difusió Cultural de la Demarcació de Barcelona fins al 2002. Durant el mandat d'Assumpció Puig, Costa ha ocupat el càrrec de vicedegà de la Junta de Govern.

Costa s’ha mostrat satisfet amb els resultats i ha afirmat que “els i les arquitectes han votat per un col·legi nou, transversal i inclusiu, per un col·legi obert a tothom i per un futur millor per al col·lectiu.