Núria Criado, alumni d'Enginyeria Aeronàutica a l'ESEIAAT, escollida com a la segona líder jove amb més projecció a Suècia.

Criado va formar-se com a enginyera aeronàutica a la Universitat Politècnica de Catalunya, a Terrassa. Compta amb un màster en enginyeria d’aviació i en control de trànsit aeri. Abans d’incorporar-se a Hitachi Energy, va treballar com a responsable de producció de manteniment a Iberia a Barcelona i va ser cap global de control i protecció d’ABB-HVDC.

La classificació “Framtidens kvinnliga ledare” (les dones líders del futur) l’elabora Ledarna, una associació sueca de professionals que compta amb més de 95.000 membres (executius de diversos sectors i nivells) i es dedica a oferir consell, acompanyament i formació,  a directius i empreses. Des del 2007 publica aquesta llista amb l’objectiu de capgirar la noció de lideratge com a àmbit masculí, alhora que destacar el talent i el lideratge femení.