Nuria Torralba, alumni de la UPC, convidada per l'ETSETB a l'acte de celebració de Sant Gabriel.

Va impartir la xerrada titulada: Una dona enginyera afortunada.

Núria Torralba és enginyera superior en Telecomunicacions per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i doctora en Informàtica per la UPC.

Va estar 5 anys a la FIB-UPC com professora associada, mentre realitzava la tesi doctoral, en el departament d'Arquitectura de Computadors. Va treballar 26 anys com a responsable del departament d'Enginyeria de Telecomunicacions de "la Caixa" -  CaixaBank i al departament d'auditoria interna IT de Caixabank.

Actualment és vocal de voluntariat en pobresa infantil a voluntariat Caixabank, i participa en la promoció de les carreres STEAM entre les joves. Va ser Mentora del Programa M2m d'UPC Alumni, destinat a a dones estudiants d'últims crèdits de carrera i a dones titulades de la UPC per facilitar el seu creixement professional i personal.