Quatre joves emprenedors UPC Alumni impulsan el #CannabisHub

Coneix les oportunitats que t'ofereix el CannabisHub, el centre d'un nou model econòmic i social basat en la sostenibilitat.

Joan Simó,Rubén Valenzuela, Albert Serra i Daniel Esteve, alumni de diferents escoles lideren aquest projecte impulsat per la UPC i Valenveras.

Dijous 25 de març, a les 16 hores, la presentació del Cannabis Hub UPC. Ja s'han sumat 18 empreses, centres de recerca i associacions que volen treballar junts per convertir el Cànnabis en el centre d'un nou model econòmic i social basat en la sostenibilitat.

La UPC i Valenveras, empresa dedicada a la investigació i desenvolupament en biotecnologia en els cultius de plantes medicinals, creen una comunitat sòlida formada per empreses, institucions i centres de recerca amb ganes d'innovar en el camp del Cànem i a convertir-se en referents del sector.