Club ETSEIB Alumni - Afterwork amb pica pica i cava

El 12 de desembre va tenir lloc una sessió d’Afterwork - Networking de membres del Club ETSEIB Alumni. Va ser una sessió distesa i agradable, que va comptar amb un bon nombre de participants. Cada vegada més la participació en les activitats del Club es va incrementant.

Una mica de cava acompanyat d’un senzill pica-pica van servir per facilitar l’intercanvi d’experiències personals i professionals, en un espai cedit pel Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya.

És engrescador veure com els enginyers de l'ETSEIB poden ser professionalment tan polivalents.

Alumni home