Talentoteca - Formació en Huawei Mobile Services (HMS)

• Talentoteca - Formació en Huawei Mobile Services (HMS)
  • 2020-11-16T18:00:00+01:00
  • 2020-11-16T19:00:00+01:00
  • Talentoteca és el portal de pràctiques, beques formatives i primeres feines de la Fundació Universitat-Empresa, una organització privada sense ànim de lucre dedicada al foment de l'ocupabilitat dels estudiants i titulats universitaris. En aquesta ocasió han seleccionat la UPC per a oferir 10 places gratuïtes en el programa HMS - Huawei Student Developer Program. Estudiants i titulats de la UPC poden optar a aquest curs per conèixer un nou llenguatge de programació i convertir-se en desenvolupadors acreditats, que podria significar una porta oberta per incorporar-se a treballar a la companyia.

16/11/2020 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)

El curs s'inicia amb una fase de formació teòrica de 6 hores en 2 dies (dies 16 i 18 de novembre). Després hi ha una segona fase pràctica perquè els estudiants puguin desenvolupar una app i entrar en un concurs en el qual hauran premis per als guanyadors com un portàtil o un smart watch, entre altres.

Pots optar a aquesta convocatòria tant si ets estudiant de grau, màster, doctorat o Alumni .

Més informació i inscripcions