Campus Nord - Tècniques d’estudi per a universitaris (ajornat)

• Campus Nord - Tècniques d’estudi per a universitaris (ajornat)
  • 2020-03-18T16:00:00+01:00
  • 2020-03-18T18:00:00+01:00
Sents que quan has d’estudiar no saps per on començar? Necessites eines per organitzar les teves jornades d’estudi? Et sents desbordat quan has de preparar un examen o una entrega? En aquest taller podràs conèixer com funciona l’aprenentatge. Et facilitarem eines per millorar la teva planificació i treure més profit del teu estudi així com, consells per controlar l’estrès i l’ansietat que et provoquen les situacions d’avaluació.
18/03/2020 de 16:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Edifici vèrtex - Campus Nord
Telèfon de contacte

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni

arxivat sota: