Sou a: Inici / Carreres professionals / Tallers per a l'èxit en la cerca de feina / Escoles / EEBE / EEBE - LinkedIn: l’eina imprescindible per trobar feina (ajornat)

EEBE - LinkedIn: l’eina imprescindible per trobar feina (ajornat)

LinkedIn és la xarxa líder de networking professional. Tens el teu perfil activat en aquesta xarxa; però, el fas servir? Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.
18/03/2020 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)
A1.01. EEBE. C. Eduard Maristany, 16 Barcelona
Telèfon de contacte

Seguint les mesures extraordinàries respecte de l’activitat docent presencial de la UPC davant l’emergència sanitària declarada per COVID-19 aquest taller queda ajornat.

Amb aquest taller pots reconèixer crèdits ECTS, informa-te'n.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOCLogo GeneralitatLogo MinisteriLogo UPC Alumni

arxivat sota: