Sou a: Inici / Carreres professionals / Tallers per a l'èxit en la cerca de feina / Escoles / ESEIAAT / ESEIAAT - Posa a punt el teu currículum

ESEIAAT - Posa a punt el teu currículum

• ESEIAAT - Posa a punt el teu currículum
  • 2020-03-04T12:00:00+01:00
  • 2020-03-04T14:00:00+01:00
Aprèn a destacar el teu potencial a través del currículum. Defineix el teu objectiu professional i arriba a les ofertes que t'interessen mostrant la teva millor imatge. Aquest seminari et servirà per ubicar-te en la cerca de feina i obtenir els consells més pràctics per dissenyar el currículum més atractiu i la carta de presentació més motivadora i personalitzada. Porta el teu currículum imprès.
04/03/2020 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Sala conferències TR1. ESEIAAT. C. Colom, 1 Terrassa
Telèfon de contacte

Amb aquest taller pots reconèixer crèdits ECTS, informa-te'n.

L'activitat s'emmarca dins el Programa d'orientació i millora de l'ocupabilitat. El programa està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, amb càrrec als fons del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social.

Logo SOC    Logo Generalitat    Logo Ministeri    Logo UPC Alumni

arxivat sota: