Sou a: Inici / Carreres professionals / Tallers per a l'èxit en la cerca de feina / Online / WEBINAR: Aprèn a estudiar: Tècniques d'estudi per a universitaris

WEBINAR: Aprèn a estudiar: Tècniques d'estudi per a universitaris

• WEBINAR: Aprèn a estudiar: Tècniques d'estudi per a universitaris
  • 2020-09-10T10:00:00+02:00
  • 2020-09-10T12:00:00+02:00
Sents que quan has de preparar una sessió de treball no saps per on començar? Necessites eines per organitzar el teves tasques diàries? Et sents desbordat durant el confinament quan has de preparar les entregues? En aquest taller podràs conèixer com funciona l’aprenentatge. Et facilitarem eines per millorar la teva planificació i treure més profit del teu temps, així com consells per controlar l’estrès i l’ansietat que et provoquen les situacions d’avaluació.
10/09/2020 de 10:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)
Telèfon de contacte

Logo UPC Alumni