Chapter Costa Oest: Oportunitats de treball a Califòrnia

NOVA DATA: 28/09/2022 de 12:00 a 13:00. Sessió presencial i en línia amb inscripció prèvia

28/09/2022 de 12:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)

UPC Campus Nord, UPC ETSETB

Nom de contacte

El president del Chapter Alumni Costa Oest, Dr. Sergio Gago-Masagué, club creat abans de l’estiu, engega la seva activitat pública amb aquesta sessió presencial on ens parlarà del mercat de treball a les empreses i institucions de la Costa Oest dels Estats Units.

Els programes d’estudis tradicionalment s'han centrat en l'ensenyament de les habilitats i els continguts tècnics. Però les noves investigacions i les demandes de la indústria apunten que les soft skills i l'experiència pràctica són els valors crítics perquè els estudiants assoleixin l’èxit professional.  Habilitats com la comunicació o el treball en equip contribueixen significativament a la resolució de problemes, que és el nucli de la pràctica de l'enginyeria, especialment quan es treballa en grups multidisciplinaris.

Així, a tall d’exemple, a Califòrnia diverses entitats i institucions regulen les competències transversals que els estudiants han de potenciar per aconseguir les seves titulacions.

En aquesta xerrada, el  Dr. Gago-Masagué, professor de la UC Irvine  i co-director del Programa Balsells,  parlarà de:

• Quines són les habilitats generals que s'esperen dels estudiants quan es graduen en programes d'enginyeria.

• Quines són les carreres d'enginyeria i informàtica de més ràpid creixement a Califòrnia.

• Les vies internacionals per estudiar i trobar una carrera d'enginyeria a Califòrnia.

28 de setembre de 2022, 12:00 h - 14:00 h

Sessió presencial: Aula de Graus (C-4-002), Campus Nord