ETSEIB Alumni: Cloenda del programa de mentoria E2e

• ETSEIB Alumni: Cloenda del programa de mentoria E2e
  • 2021-07-23T19:00:00+02:00
  • 2021-09-07T20:00:00+02:00
  • A finals del mes de juny va finalitzar la primera edició del programa de mentoria engegat pels ETSEIBers en el 2021. El seu objectiu ha estat acompanyar els joves titulats o a punt de finalitzar els estudis, en la seva primera etapa professional , gràcies al suport de professionals sèniors. Els mentors i mentores participants són persones amb una àmplia experiència en el mon de l’enginyeria, la indústria i la tecnologia, i s’han implicat en el projecte de manera totalment voluntària.

23/07/2021 a 19:00 fins a 07/09/2021 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Aquesta primera edició ha estat un pla pilot amb 5 parelles  E2e, i ha permès establir criteris de funcionament i eines de valoració de l’èxit del programa.  La satisfacció per part dels organitzadors, però també dels participants, ha estat molt elevada. Per això el proper curs s’engegarà una nova edició, amb la previsió de duplicar les places obertes en aquest primer semestre del 2021.

Més info