Sou a: Inici / esdeveniments / Clubs i Chapters / Clubs de centre docent / ETSEIB Alumni - Programa de mentoria E2e

ETSEIB Alumni - Programa de mentoria E2e

Participa en la 1a. edició del programa si estàs cursant els últims crèdits de carrera o t’has graduat recentment a l’ETSEIB.
17/11/2020 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)
ETSEIB Alumni

El programa E2e es fonamenta en el treball conjunt que porten a terme cada parella E2e, formada per:

• E: mentor/a, que aporta la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement propis de l'ETSEIB.
  • e: mentorat/ada, estudiant de grau, màster, doctorat o recentment titulat o titulada.

• Inscripcions: fins el 27 de novembre
  • Selecció de participants: 10 de desembre
  • Comunicació de resultats: 14 de desembre

Empodera't de la mà d'un enginyer o enginyera sènior.

Llegeix el programa

Si estudies grau, màster o doctorat a l'ETSEIB o  fa menys de 4anys que estàs treballant, potencia el teu desenvolupament personal i professional, tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.

Inscriu-te al programa

Col·labora com a persona mentora acompanyant l'estudiantat.

Llegeix el programa

Dóna suport a estudiants/es d'últims crèdits de carrera i/o joves titulats per contribuir al seu procés d'empoderament i creixement professional.

Inscriu-t'hi al programa
Si ets exalumne de l’ETSEIB.