FIB Alumni - #ADNTIC

• FIB Alumni - #ADNTIC
  • 2021-04-14T18:00:00+02:00
  • 2021-04-14T19:00:00+02:00
  • #ADNTIC: Un acte per reivindicar els i les professionals TIC i posar en valor la seva feina en el marc del 50è aniversari de la UPC. Participa en aquest acte que té per objectiu reivindicar la feina realitzada pels professionals de les TIC. L'acte consta d'un debat i del lliurament de la Menció Festibity Solidària a la candidatura guanyadora.

14/04/2021 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Auditori Vèrtex de la UPC i també es retransmetrà en directe per Fibracat TV

PROGRAMA. 14 d'abril 2021

18:00 h Inici

18:05 h Benvinguda

A càrrec de Francesc Torres, rector de la UPC. A continuació donarà la paraula al conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró.

18:10 h Presentació Manifest

Lectura parcial del Manifest pel reconeixement de les professions d'Enginyeria i Enginyeria Tècnica en Informàtica a càrrec de Benito Cerrillo, president de FIB Alumni

18:15 h Debat

Modera: Txell Bautista, cofundadora de Fibracat, presidenta de Fibracat TV i Premi Dona TIC 2020